Enguany Tallers SALUT BUCODENTAL PER A LA GENT GRAN. Consell Comarcal de La Noguera

Presentació Taller SALUT BUCODENTAL PER A LA GENT GRAN.

Balaguer, 13 Novembre 2019.

L’Institut Dental de la Noguera i l’Àrea de serveis Social del Consell Comarcal de la Noguera han presentat aquest dimecres els taller de salut bucodental que impartiran a partir d’aquest mes de novembre als casals i les associacions de gent gran de la comarca de la Noguera. Els taller són una herència de les sessions que es realitzen des de fa 5 anys a les escoles d’educació infantil i primària dels centres de la Noguera i que ara canvien el seu públic assistent per un altre col·lectiu en el que la prevenció també és un factor important a l’hora de prevenir  malalties dentals.

A més a més pel Consell Comarcal els tallers suposen una eina més per aproximar-se a la gent gran de la comarca.

Les sessions les realitzaran els professionals de l’Institut Dental la Noguera i tractaran diferents aspectes de la salut bucodental.

Les tres primeres poblacions que acolliran aquest tallers seran Algerri, Menàrguens i  Castelló de Farfanya.En podeu veure la noticia, al següent link:https://www.balaguer.tv/el-consell-comarcal-i-linstitut-dental-de-la-noguera-impartiran-taller-de-salut-bucodental-per-a-gent-gran/

Copyright © Institut Dental la Noguera 07-11-2019. Tots els drets reservats.

________________________________________________________________________________________________________________

×

A continuació seràs redirigit/da a l'app de Whatsapp per parlar amb Institut Dental La Noguera. Si acceptes també estàs donant el teu consentiment perquè et respongui a través d'aquesta mateixa via.

× ¿Com podem ajudar-te?