Taller de salut bucodental de l’Institut Dental la Noguera a La Fassina de Montgai

El president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa, el director dels Serveis Socials de la Noguera, Josep Lluís Bonet i l’alcalde de Montgai, Jaume Gilabert, han visitat les participants del taller de salut bucodental impartit per l’Institut Dental la Noguera.

La Susana ha visitat aquest dimecres el centre de serveis per a la gent gran ‘La Fassina’ de Montgai per realitzar una sessió informativa i pràctica sobre higiene i salut bucodental que una vegada al mes fa parada a un municipi diferent de la comarca.

Durant el taller la Susana parla sobre diverses patologies com les càries donant consells per ajudar a prevenir-les. També fa incidència en la freqüència i la bona tècnica del raspallat i mostra les opcions que es poden trobar en implantologia i pròtesis dentals.

Aquests tallers dirigits a la gent gran de la comarca estan rebent una bona acceptació per part dels i les participants i l’Institut Dental la Noguera valora molt gratament l’experiència.

Abans de finalitzar la sessió la Susana acaba de resoldre tots els dubtes que han plantejat les participants i les obsequia amb un kit complet d’higiene bucodental perquè practiquin tot el que han aprés.

Copyright © Institut Dental la Noguera 28-02-2020. Tots els drets reservats.

×

A continuació seràs redirigit/da a l'app de Whatsapp per parlar amb Institut Dental La Noguera. Si acceptes també estàs donant el teu consentiment perquè et respongui a través d'aquesta mateixa via.

× ¿Com podem ajudar-te?